۱.دستکاری لیبل گارانتی و تاریخ ثبت شده بر روی لیبل
۲.دستکاری و بازشدن دستگاه توسط تعمیرکار غیر معتبر
۳.کلیه اشکالاتی که توسط مشتری یا حوادث ایجاد شده شامل سوختگی ، شکستگی ، نوسانات برق ، آب خوردگی و مشابه آن
۴.کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات
۵.هزینه های مربوط به حمل و نقل کالای دارای گارانتی ، تماما بر عهده مشتری است.
۶.تشخیص موارد بالا برعهده کارشناسان اوی سرویس بوده و پس از دریافت و بررسی کالا، اعلام خواهد شد.
۷.پیکسل سوختگی در ال سی دی ساعت هوشمند شامل گارانتی نمی باشد.
شرایط تعویض کالا
1.در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری (رسمی و معتبر) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید
2.با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
3.در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تست و یا تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.